Najbliższy post...

Recenzja dramy: 20.10.2014r.
"I Hear Your Voice"

ZAPRASZAM :)

piątek, 12 września 2014

Wita was KyoRim =^.^=

WITAM WAS!  
Z tej strony KyoRim,
pisać o sobie nie będę, bo po co, najważniejsze szczegóły to takie, że nie jestem z mafii Trynkiewicza, więc możecie spać spokojnie, jeśli pojawi się tu od was hejt czy coś, no i jeszcze to, o co zwykle pytają ludzie których nowo poznaje : "Czego słuchasz?"

 jeden z moich biasów: Daesung i jego densy
 a tu wiadomo - "kpop"
"a dokładniej?" Big Bang, B.A.P , Block B (tak, też zauważyłam, że mam jakieś pociągi do zespołów na "B") inne np. SHINee czy Infinite też często goszczą w moich słuchawkach no i trochę też damskich wokali, co mnie trochę przeraża bo nigdy ich nie lubiłam...
"A kogo biasujesz?"
nie potrafię biasować jednego członka zespołu, dla mnie to trochę nie do osiągnięcia... tak więc... jak na razie to T.O.P i DaeSung (Big Bang), Himchan i DaeHyun (B.A.P) P.O i Taeil (Block B) 
niestety UB wybrać nie mogę  :(
Wracając:
nie będę się rozpisywać, chociaż uwielbiam to robić, miałam już kiedyś bloga o podobnej tematyce tzn. Korea, Japonia, Azja ogólnie, kpop, dramy, anime itp. niestety musiałam usunąć go z przyczyn osobistych.

Konto też usunęłam, więc w internetach nie ma po mnie śladu :)
zaczynam od nowa i od nowa będę musiała zdobyć czytelników, co jest chyba najtrudniejszym zadaniem. Z tym zwracam się do was: jeśli jakiś post się wam  spodoba, polecajcie znajomym, nieznajomym, komu chcecie.
Uwagi: mimo, że miałam już stronkę, nie znaczy to, że posty będą idealne. Coś wam się nie spodoba? Piszcie śmiało, postaram się poprawić. Na czymś się nie znam a pisze o tym? Też piszcie!
Dobra to trochę napisałam z przesadą, nie łapie się za tematy na które nie mam pojęcia ;)
Poza tym, jeśli masz bloga, zostaw linka możesz liczyć na komentarz, chyba, że to będzie pozostawiony w komentarzu TYLKO I WYŁĄCZNIE link do bloga... na to nawet nie patrze :/
Może być o kontynentach i krajach (Azja, Europa, nie wiem... Estonia czy coś)
porady na temat stylu, kultur itp
opowiadania (<3) tu na 100% (myhyhym) pojawi się komentarz, bo sama piszę i wiem że wielu na tym zależy :)
(...) I tu się robią podgrupy, może być o zespołach ze świata kpopu, jak i ze świata tego słynnego i popularnego popu typu One Direction, The Wanted...
Dla mnie liczy się fabuła, więc jeśli to nie fanfiction to jeszcze lepiej :)

Co do reszty, będę się starała pisać rzeczowo, na temat i w miarę regularnie.
Myślę, że wam się wszystko spodoba, no, a przynajmniej większość.

NA CO MOŻECIE LICZYĆ NA TYM BLOGU: 
* recenzje dram ( czyli po prostu: oglądnęła i opisała co najlepsze co najgorsze)
* recenzje anime (jak powyższe)
* trochę rzadziej: recenzje książek
* recenzje mv (a raczej wyłapanie i opis "azazazaza" momentów)
* ciekawostki ze świata kpopu ( kto? z kim? dlaczego? JAK?!)
* słowniczek  (oppa, unnie, maknae)
* rzadziej: konkursy - aczkolwiek nie mówię, że nie będzie :D
* + wpisy typu "Jak to się zaczęło" , "Jak u mnie z tym było" (czyli coś gdzie będziecie mogli pisać epopeje na temat siebie i tego jak dany temat odzwierciedlił... to dobre słowo?... się w waszym życiu)

jednym słowem: Chcesz znaleźć coś na co opłaca tracić się czas? Mój blog będzie tego pełen od dram po książki zahaczając o dyskusje na nasze tematy :)





Swoją drogą, dużo mnie "kosztował" ten blog i założenie go, i jeśli szukacie takich blogów pewnie natrafiliście na taki o podobnej nazwie... Szczerze wątpię, żeby mój się rozsławił na tyle, by autorki tamtego tu trafiły, aczkolwiek bardzo je przepraszam, bo trochę to wygląda jakbym od nich zgapiła, zwłaszcza adres bloga i nazwę, co nie jest prawdą. Po prost po czasie się zorientowałam dlaczego pomysł na adres strony tak szybko mi wpadł do głowy...Szkoda, że właśnie po czasie. :( 


Miałam się nie rozpisywać, ale jakoś tak wyszło, na początku brakowało słów a potem... poleciało :)

+ pierwsze moje pytanie do was: Jakie zespoły/wokalistów najchętniej słuchacie no i kogo biasujecie? 


 bajoo, KyoRim :^)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz